Pénzügyi ügyintéző

718

A Nagyvenyimi Polgármesteri Hivatal

a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet

pénzügyi ügyintéző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű előreláthatóan 2022. július 31-ig tartó közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Fejér megye, 2421 Nagyvenyim, Fő utca 43.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet 19. pénzügyi és számviteli feladatkör II. besorolási osztályban

Ellátandó feladatok:
Önkormányzat és három intézmény költségvetését érintő kötelezettségek nyilvántartásba vétele, gazdasági események könyvelése. Havi, negyedéves jelentések számviteli előkészítése, negyedéves, éves zárlati feladatokban való aktív közreműködés.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az önkormányzat és három intézmény napi operatív pénzügyi és számviteli feladatainak ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Nagyvenyim Nagyközség Önkormányzati Képviselő-testületének 19/2015.(XII.9.) önkormányzati rendelete a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatottak illetménykiegészítéséről, valamint a szociális, jóléti és egészségügyi juttatásokról, szociális és kegyeleti támogatásokról rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • évi CXCIX tv. (Kttv.) 85-87. §-a szerinti összeférhetetlenségnek való megfelelés és nyilatkozattétel
  • Foglalkozás egészségügyi vizsgálat lefolytatásának vállalása, és azon való alkalmas minősítésnek való megfelelés.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • közigazgatási alap- és szakvizsga megléte
  • államháztartási területen megszerzett mérlegképes könyvelői végzettség, vagy ezen a területen megszerzett legalább három év szakmai tapasztalat
  • helyismerettel rendelkezik

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes szakmai önéletrajz
  • végzettséget tanúsító okiratok, bizonyítványok másolatai
  • pályázó nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban részt vevő személyek a pályázatot megismerhetik

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. április 15.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Takácsné dr. Gécs Anita jegyző nyújt, a 06-25-507-450 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton a polghivn@vnet.hu címre Takácsné dr. Gécs Anita jegyző részére történő megküldésével. Kérjük a pályázaton feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: PH/2041/2020 valamint a munkakör megnevezését pénzügyi ügyintéző.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott pályázatokat a jegyző átvizsgálja. A pályázó az eredményről -indokolás nélkül- elektronikus formában írásban értesül. A pályázat kiírója fenntartja magának a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. április 22.