A Nagyvenyimi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet
adóügyi ügyintéző munkakör betöltésére
A közszolgálati jogviszony időtartama: 2022. július 31-igtartó határozott idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 2421 Nagyvenyim, Fő utca 43.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. melléklet 14. pontja szerinti hatósági feladatkör
Ellátandó feladatok:
A helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény és a vonatkozó helyi rendelet alapján kivethető adókkal kapcsolatos ügyintézés, adóbevallások feldolgozása, bejelentések, kérelmek ügyintézése, könyvelés az ASP rendszerben. Adóellenőrzések lefolytatása. Adóhátralékok, illetve kintlévőségek adók módjára történő behajtandó köztartozásokkal kapcsolatos adónyilvántartási- és kezelési, könyvelési és végrehajtási feladatok ellátása. Az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény alapján a munkakörbe tartozó feladat és hatáskör gyakorlása. Statisztikai jelentések készítése. Adó- és értékbizonyítvány kiállítása, talajterhelési díjjal kapcsolatos adóigazgatási és hatósági feladatok ellátása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az önkormányzati adóhatóság körébe tartozó feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény, Nagyvenyim Nagyközség Önkormányzati Képviselő-testületének a köztisztviselői illetményalapról szóló 1/2020.(I.22.) önkormányzati rendelete, valamint a Nagyvenyim Nagyközség Önkormányzati Képviselő-testületének a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatottak illetménykiegészítéséről, valamint a szociális, jóléti és egészségügyi juttatásokról, szociális és kegyeleti támogatásokról szóló 19/2015.(XII.9.) önkormányzati rendelete rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középfokú képesítés: közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- Foglalkozás egészségügyi vizsgálat lefolytatásának vállalása, és azon való alkalmas minősítésnek való megfelelés.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Közigazgatási alapvizsga megléte
- ASP program ismerete
- Önkormányzati adóhatósági területen szerzett tapasztalat
- Helyismerettel rendelkezik
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz
- Végzettséget tanúsító okiratok, bizonyítványok másolata
- Pályázó nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban részt vevő személyek a pályázatot megismerhetik
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. május 5.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Takácsné dr. Gécs Anita nyújt, a 06-25-507-450 -es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton a hivatal@nagyvenyim.hu címre Takácsné dr. Gécs Anita jegyző részére történő megküldésével.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott pályázatokat a jegyző átvizsgálja. A pályázó az eredményről -indokolás nélkül- postai úton, e-mail cím megadása esetén elektronikus formában, egyéb esetben postai úton írásban értesül. A pályázat kiírója fenntartja magának a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. május 11.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.kozigallas.gov.hu 2020. április 24.