Tájékoztató a Polgármesteri Hivatal részben visszaállított ügyfélfogadásáról
Tekintettel az új koronavírus járvány terjedésének lassulására 2020. május 27. napjától a Polgármesteri Hivatalban történő személyes ügyfélfogadás idejét visszaállítom a megszokott időtartamra.
Ügyfélfogadás ideje:
Hétfő: 8.00-12.00
Kedd: szünetel az ügyfélfogadás
Szerda: 8.00-12.00 és 13.00-16.00
Csütörtök: 8.00-12.00
Péntek: 8.00-12.00
Személyes ügyfélfogadásra a továbbra is csak a Polgármesteri Hivatal főbejáratával szemben lévő ?pénztár? irodában van lehetőség. Kérjük az ügyintézés során viseljenek orrot és szájat eltakaró maszkot.
Arra kérem ügyfeleinket, hogy személyes ügyintézésre továbbra is csak halaszthatatlan esetben jelenjenek meg és a halasztható ügyeket a veszélyhelyzet elhárulását követően indítsák meg.
Kérem továbbá, hogy a személyes ügyintézés helyett a jövőben is elsősorban az elektronikus ügyintézés lehetőségeket vegyék igénybe. Számos ügykörben elérhető az elektronikus ügyintézés, továbbá valamennyi ügyben lehetőség van a kérelem benyújtására ún. EPAPÍR szolgáltatás használatával. 2020. március 9. napjától már Nagyvenyimen is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése az Elektronikus Fizetési Szolgáltatás (EFER) rendszeren keresztül, Az elektronikus ügyintézés részleteiről a www.nagyvenyim.hu honlapon tájékozódhat.
Együttműködésüket köszönöm!
Takácsné dr. Gécs Anita jegyző