Tájékoztató a Polgármesteri Hivatal megváltozott ügyfélfogadásáról

Tájékoztató a Polgármesteri Hivatal megváltozott ügyfélfogadásáról

A járványügyi készültségi időszak védelmi intézkedéseiről szóló 431/2020 (IX.18.) Korm. rendelet értelmében 2020. szeptember 21-től ügyfélfogadási időben a közigazgatási szerv ügyfelek részére nyitva álló területén mindenki köteles orvosi maszkot, munkavédelmi maszkot, illetve textil vagy más anyagból készült maszkot olyan módon viselni, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. A kormányrendelet értelmében, aki a maszkot felszólításra sem viseli, az ügyfélfogadásra nyitva álló helyiség elhagyására vagyunk kötelesek felszólítani, és gondoskodnunk kell arról, hogy e személy a helyiséget elhagyja.

Fentiekre tekintettel, illetve a járvány terjedésének megakadályozása érdekében arra kérjük ügyfeleinket, hogy a Polgármesteri Hivatalba személyes ügyintézésre csak halaszthatatlan esetben jelenjenek meg. Javasoljuk, hogy elsősorban az elektronikus ügyintézés lehetőségeket vegyék igénybe. Számos ügykörben elérhető az elektronikus ügyintézés (a bejelentkezés ügyfélkapu regisztrációval, elektronikus személyi igazolvánnyal, vagy telefonos azonosítással történik), továbbá valamennyi ügyben lehetőség van a kérelem benyújtására ún. e-papír szolgáltatás használatával (a bejelentkezéshez szintén ügyfélkapus azonosítás szükséges). 2020. március 9. napjától már Nagyvenyimen is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése az Elektronikus Fizetési Szolgáltatás (EFER) rendszeren keresztül, amelynek részleteiről www. nagyvenyim.hu honlapon tájékozódhat.

Személyes ügyfélfogadásra a megszokott ügyfélfogadási időben továbbra is csak a Polgármesteri Hivatal főbejáratával szemben lévő irodában lesz lehetőség, az egyéb irodákba ügyfélfogadás nincs, oda csak kivételes esteben, és csak a polgármester vagy a jegyző előzetes engedélyével lehet belépni.

Telefonon készséggel állunk az ügyfelek rendelkezésére az alábbi telefonszámokon:

  • Polgármesteri hivatal központi száma: 25/ 507-460 Fax száma: 25/ 506-217
  • Vargáné Kaiser Katalin polgármester: 25/ 507-461
  • Takácsné dr. Gécs Anita jegyző: 25/ 507-450
  • Ádám Andrea, Szabó Lívia, Szabó-Gyarmati Melinda pénzügy: 25/ 506-230
  • Debreczenyi Katalin, Névery Viktória adóügyek: 25/ 521-307
  • Dr. Major Erika szociális, hagyatéki ügyek, kereskedelmi igazgatás: 25/ 506-211
  • Domokos Edina anyakönyv, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény: 25/ 506-210
  • Pásztor Ferencné titkárság, behajtási engedélyek, közterülethasználat: 25/507-460
  • Jakabné Verbóczki Szandra hirdetmények 25/506-213
  • Pázsitné Veszprémi Szandra ügyfélszolgálat, ebnyilvántartás:  25/506-218

Központi e-mail címünk: hivatal@nagyvenyim.hu

Együttműködésüket köszönöm!

Takácsné dr. Gécs Anita jegyző

Az oldal HTTP-sütiket használ a jobb működésért. View more
Cookies settings
Rendben
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Melyek azok a személyes adatok, amiket gyűjtünk és milyen céllal gyűjtjük ezeket

Hozzászólások:

Az oldalon a hozzászólások ki vannak kapcsolva.

Más honlapokról származó beágyazott tartalmak:

A honlapon elérhető bejegyzések külső forrásból származó beágyazott tartalmakat (pl. videók, képek, cikkek stb.) használhatnak. A külső forrásból származó beágyazott tartalmak pontosan úgy viselkednek, mintha meglátogattunk volna egy másik honlapot. Ezek a webhelyek lehetséges, hogy adatot gyűjtenek a látogatókról, sütiket vagy harmadik féltől származó követőkódot használnak, figyelik a beágyazott tartalommal kapcsolatos felhasználói viselkedést, ha rendelkezünk felhasználói fiókkal és be vagyunk jelentkezve az oldalra.

Felhasználói adatok:

Felhasználói személyes adatokat az oldal nem gyűjt, az oldal látogatásáról csak statisztikai adatokat tárol a rendszer.

Kapcsolati adatok:

Az oldallal kapcsolatosan az Impresszum oldalon megadott elérhetőségeken tehetnek fel kérdéseket.

Save settings
Cookies settings