Tájékoztató a Polgármesteri Hivatal megváltozott ügyfélfogadásáról
A járványügyi készültségi időszak védelmi intézkedéseiről szóló 431/2020 (IX.18.) Korm. rendelet értelmében 2020. szeptember 21-től ügyfélfogadási időben a közigazgatási szerv ügyfelek részére nyitva álló területén mindenki köteles orvosi maszkot, munkavédelmi maszkot, illetve textil vagy más anyagból készült maszkot olyan módon viselni, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. A kormányrendelet értelmében, aki a maszkot felszólításra sem viseli, az ügyfélfogadásra nyitva álló helyiség elhagyására vagyunk kötelesek felszólítani, és gondoskodnunk kell arról, hogy e személy a helyiséget elhagyja.
Fentiekre tekintettel, illetve a járvány terjedésének megakadályozása érdekében arra kérjük ügyfeleinket, hogy a Polgármesteri Hivatalba személyes ügyintézésre csak halaszthatatlan esetben jelenjenek meg. Javasoljuk, hogy elsősorban az elektronikus ügyintézés lehetőségeket vegyék igénybe. Számos ügykörben elérhető az elektronikus ügyintézés (a bejelentkezés ügyfélkapu regisztrációval, elektronikus személyi igazolvánnyal, vagy telefonos azonosítással történik), továbbá valamennyi ügyben lehetőség van a kérelem benyújtására ún. e-papír szolgáltatás használatával (a bejelentkezéshez szintén ügyfélkapus azonosítás szükséges). 2020. március 9. napjától már Nagyvenyimen is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése az Elektronikus Fizetési Szolgáltatás (EFER) rendszeren keresztül, amelynek részleteiről www. nagyvenyim.hu honlapon tájékozódhat.
Személyes ügyfélfogadásra a megszokott ügyfélfogadási időben továbbra is csak a Polgármesteri Hivatal főbejáratával szemben lévő irodában lesz lehetőség, az egyéb irodákba ügyfélfogadás nincs, oda csak kivételes esteben, és csak a polgármester vagy a jegyző előzetes engedélyével lehet belépni.
Telefonon készséggel állunk az ügyfelek rendelkezésére az alábbi telefonszámokon:
- Polgármesteri hivatal központi száma: 25/ 507-460 Fax száma: 25/ 506-217
- Vargáné Kaiser Katalin polgármester: 25/ 507-461
- Takácsné dr. Gécs Anita jegyző: 25/ 507-450
- Ádám Andrea, Szabó Lívia, Szabó-Gyarmati Melinda pénzügy: 25/ 506-230
- Debreczenyi Katalin, Névery Viktória adóügyek: 25/ 521-307
- Dr. Major Erika szociális, hagyatéki ügyek, kereskedelmi igazgatás: 25/ 506-211
- Domokos Edina anyakönyv, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény: 25/ 506-210
- Pásztor Ferencné titkárság, behajtási engedélyek, közterülethasználat: 25/507-460
- Jakabné Verbóczki Szandra hirdetmények 25/506-213
- Pázsitné Veszprémi Szandra ügyfélszolgálat, ebnyilvántartás: 25/506-218
Központi e-mail címünk: hivatal@nagyvenyim.hu
Együttműködésüket köszönöm!
Takácsné dr. Gécs Anita jegyző