A Nagyvenyimi Polgármesteri Hivatal
a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
pénzügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű előreláthatóan 2022. július 31-ig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Fejér megye, 2421 Nagyvenyim, Fő utca 43.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet 19. pénzügyi és számviteli feladatkör II. besorolási osztályban
Ellátandó feladatok:
Önkormányzat és három intézmény költségvetését érintő kötelezettségek nyilvántartásba vétele, gazdasági események könyvelése. Havi, negyedéves jelentések számviteli előkészítése, negyedéves, éves zárlati feladatokban való aktív közreműködés.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az önkormányzat és három intézmény napi operatív pénzügyi és számviteli feladatainak ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Nagyvenyim Nagyközség Önkormányzati Képviselő-testületének 19/2015.(XII.9.) önkormányzati rendelete a Polgármesteri Hivatalban foglalkoztatottak illetménykiegészítéséről, valamint a szociális, jóléti és egészségügyi juttatásokról, szociális és kegyeleti támogatásokról rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- évi CXCIX tv. (Kttv.) 85-87. §-a szerinti összeférhetetlenségnek való megfelelés és nyilatkozattétel
- Foglalkozás egészségügyi vizsgálat lefolytatásának vállalása, és azon való alkalmas minősítésnek való megfelelés.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási alap- és szakvizsga megléte
- államháztartási területen megszerzett mérlegképes könyvelői végzettség, vagy ezen a területen megszerzett legalább három év szakmai tapasztalat
- helyismerettel rendelkezik
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes szakmai önéletrajz
- végzettséget tanúsító okiratok, bizonyítványok másolatai
- pályázó nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban részt vevő személyek a pályázatot megismerhetik
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. április 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Takácsné dr. Gécs Anita jegyző nyújt, a 06-25-507-450 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton a polghivn@vnet.hu címre Takácsné dr. Gécs Anita jegyző részére történő megküldésével. Kérjük a pályázaton feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: PH/2041/2020 valamint a munkakör megnevezését pénzügyi ügyintéző.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott pályázatokat a jegyző átvizsgálja. A pályázó az eredményről -indokolás nélkül- elektronikus formában írásban értesül. A pályázat kiírója fenntartja magának a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. április 22.